FULL PACKAGE 

"Yin needs his Yang, Ping needs his Pong. We at Pong, believe that you have to keep playing to stay in Balance." 

Keep playing; was dan ook de visie die Bandied voor Pong bedacht. We wilde mensen, en met name de volwassenen inspireren om meer te 'spelen'. Pong, house of Ping is die plek tussen zwart en wit, de plek waar Pong zijn balans vindt. 'A place where we find meaning by playing.'

Naast het concept is ook de brand identiteit geinspireerd op de aziatische cultuur. We hebben onze eigen draai eraan gegeven om het Pong te maken.

CONCEPT ONTWIKKELING, COPYWRITING, BRAND IDENTITY, LOGO, ARTWORKS, PRINT, BRAND BOOK, PRODUCT DESIGN, PACKAGING, SOCIAL MEDIA CONTENT, INTERIOR  CONCEPT DESIGN

BENIEUWD NAAR HET BRANDBOOK EN HELE CONCEPT?

NEEM CONTACT OP MET BANDIED.

Insta icoon.png
linkedin icoon.png

© Alle rechten voorbehouden 2019 | Bandied | KvK: 69474346 | BTW: NL002321807B35